Showing posts with label Giveaway. Show all posts
Showing posts with label Giveaway. Show all posts

Wednesday, September 29, 2010

Topsyturvymum First Lucky Draw!


As-Salam...
Jalan-jalan makan angin...

terjumpa satu blog pasal lucky draw...
jiwa raga rasa nak cuba...
jom terjah sebelum anda sengsara...hihihi
...


TOPSYTURVYMUM FIRST LUCKY DRAW!

INI HADIAHNYERR..

Product Descri

ption

Corelle Dinnerware range is break, chip, scratch and stain resistant. Its made from a unique material called Vitrelle which compresses two layers of different glass compositions, so it's incredibly tough. It's microwave. Dishwasher and oven safe.

Syarat-syaratnya;

1. Anda adalah seorang blogger.
(InsyaAllah lain kali aku buat lucky draw utk blogger dan reader pulak ye)

2. Beralamat/mempunyai alamat di Malaysia.(Bermakna yang berada di luar negara juga boleh menyertai kalau ada alamat di Malaysia.)

3. Penyertaan mesti dibuat di dalam bentuk entry secara STICKY POST (Tutorial utk sticky post klik SINI) di blog anda. Caranya, copy je la entry ni. (1 profile cuma layak masuk satu penyertaan sahaja.)

4. Setelah siap buat entry, sila hantar link penyertaan anda di ruangan komen entry ini. (Nanti aku masukkan link blog anda kat entry ni)

5. Tarikh tutupnya adalah bila-bila masa sahaja dalam minggu ni (Sebelum Isnin depan 04/10/2010). Aku akan buat entry kalau dah tutup. Bila dah tutup, maka boleh hilangkan sticky post tu.

6. Pemenang akan dipilih DI SINI.


TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI
TUAH ANDA SIAPA YANG TAHU

hahhh...nak bertuah kena cuba dulu....

Saturday, July 10, 2010

JOM...JOINT GA... LYNN'S COTTAGE

Salam di hujung minggu...
Mata ni masih tak mengantuk lagi walau waktu dah menginjak pagi...cehh ayat!
bukan apa...
buat blog walking memalam best jugakkan...
pabila mata terlihat akan ini gambar...
sungguh teruja...
nak joint...nak joint...

To all my friend & reader...
JOM...JOINT GA LYNN'S COTTAGE
7 - 22 July 2010
Happy Birthday Kak Lynn...
Tq bagi can almya tumpang sekaki...oppss!
Dah lama link & follow
LYNN'S COTTAGE...
cuma masih mengidam barangan jualannya...huhuhu...


1st

2nd

Thursday, July 8, 2010

GIVE AWAY from JIJA’s LOVELY COTTAGE

Kak Jija,
"Selamat Hari Lahir"
Terpanggil2 utk join GA...rugi rasanya kalau terlepas melepas sbb hadiahnya woww...
hasil tgn kak jija...
walaupun dah ada yg dimiliki tapi ku tetap nak lagi...nak lagi...nak lagi...nak lagi...
hihihiss (gilerrnya)

TQ.. kak sbb anjurkan GA ni ya...
Meh follower Almya join sini

Ok...almya cuba jawab step by step...
harapnya berhasillah yer...

8 - 31 Julai 2010

1. Click button "Follow" di sebelah utk menjadi Followers… wajib jadi follower saya tau
DAH FOLLOW

2. Link blog http://jija-craft.blogspot.com di blog anda.
DAH LAMA LINK...peminat setia ye.

3. Tag rakan2 anda dlm post tersebut utk join sekali giveaway ini.. ramai pun tak pe hehe..
SIAPA BACA GA NI DI BLOG ALMYA... MEH SUDI2KAN FOLOW & JOIN YE...

4. Last sekali tinggalkan "comment" dalam entry ni dan juga link anda… senang sikit nak keep track...
DAH KOMEN

5. Hadiah utk GA ni:
Pertama – Bread Box
Kedua – Spoon Box
Ketiga – Cutlery Holder
BESTNYA KALAU DAPAT SEMUA ye... haiiii!
hanya pemenang pertama jerr boleh pilih hadiah..!!!


Friday, July 2, 2010

Kelly's Give Away - Just For Fun

Jom join...

"ku cari kawan... ku cari kawan... ku cari kawan..."
untuk kongsi berita ini
... kata kelly JUST FOR FUN

hadiah menarik menanti ...
inginkan maklumat penuh click tuan punya blog KELLY's

1st
2nd
3rd

Tapi, ada syarat ya...

Tarikh 3 Julai - 31 Julai 2010 (noted)

Terbuka kepada follower blog Kelly's Life yang kat Malaysia saja
(kenalah jadi follower blog Kelly's Life) (dah follow)


Iklankan / buat N3 mengenai Give Away ni kat blog masing2
supaya ramai lagi kawan - kawan boleh join (dah buat N3)


Jangan lupa linkkan Kelly's Life dalam blog ya (dah link)

Dan tinggalkan komen dalam N3 ni...
komen kat Cbox tak diambil kira (dah tinggal komen)


Nama, no h/p dan alamat untuk dihubungi sekiranya berjaya dalam Give Away ini
(diberi kemudian jika ... boleh kelly's)


Hadiah misteri buat referral yang paling banyak disebut oleh pemberi komen (no komen)

Hadiah misteri untuk peserta pertama yang meninggalkan komen di N3 ini (waaa..dah melepas!)

Penghantaran hadiah akan dilakukan dalam pertengahan bulan Ogos, Insyaallah.
(TQ Kelly's anjur GA ni... hadiah tu boleh tambah koleksi ya kawan2...huhuhu)

Thursday, December 3, 2009

Giveaway by My Masterpiece...

Jom join...giveaway
keterangan lanjut sila Link...
http://ayu61279.blogspot.com
ayu...kak almya pantun boleh? gatal tulll...ehh pantun ke nii?!@#

Giveaway 1st My Masterpiece anjurkan...
Almya penyibuk nak cuba juga...
Gambungan warna sungguh menawan...
Rosesnya timbul cukup teruja...

cantik sungguh tisunya...
kena pula ayu decoupage...
sangkut dipintu aduh cantiknya...
buat diriku tergile..gile...

psst...jika ku dapat ku tayang2 kat kawan...
hehehe...

Tuesday, November 17, 2009

Giveaway Beautiful Napkin by Razna Creation Blog

Salam n Selamat Pagi...

Mesti besttkan... kalau dapat join giveaway cam ni... first time jugak ni razna!!!
Manalah tau dpt cari ramai kawan utk berkongsi idea belajar decoupage & dpt mystery gift tu...bestttnyaa...

Kalau nak tahu... selalu klik kat blog razna utk info projek baru n idea baru...bukan tiru ya...belajar! masih hijau sgt dgn decoupage ni... nanti kita berurus niaga ya...banyaknya barang kat kedai tu... sukeeee...

Jom Link untuk join...ramai lagi meriah...


Syarat nak join...
  1. Choose any (10) paten must be ten (10) different code, choose from the shop eg: M001 , M008 ….(this will be your gift)
  2. Tulis satu entri berkenaan give away ini berserta link ( photo diatas mesti dimasukkan) senarai kan di entry anda itu sepuluh (10) tisu tersebut.
  3. Add Razna Creation blog link your blog
  4. Tinggalkan komen di blog Razna beserta link ke blog anda. xde blog? create one.. easy maa ..mesti ada link blog ya! so we are connected..
  5. Untuk menukar list hadiah sebelum tarikh tutup giveaway ini. Buat (1) hingga (4) sekali lagi.
Pemenang akan ditentukan dengan cabutan bertuah pada tarikh 14/12/2009.
itu aja syaratnya...yang pasti CUBA!! x cuba x tahu...

salam sayang,