Tuesday, May 4, 2010

Diari ^1


Salam teman...

hari ni nak cerita sikit perihal balik kg tadi...
terkejut juga terima berita semalam... dari tuan punya badan...

"salam...1 mei x balik ker? tak nak tengok baby baru makcu?..."

Eh... biar betul...dah cukup bulan ker?...
tanya hubby...apa dia jawap...eh...belumlah...!

Belum apanya...aku terus call mak...
mak betul ker?...betul...betul...betul... (cam upin n ipin..hehehe)
cepat betul masa berlalu...baru rasanya jumpa makcu yg baru 3 bln masa tu...haiiii....kena kejar masa nampaknya ni...huhuhu....

alkisahnya...sorang pun tak bagitau aku...dah selamat 3 hari baru bagitau...itupun tuan punya badan sms...masing2 ingat aku dah tahu... aparaa.... kedekutnya sms 10sen hehehe...jahatnya aku...

sebenarnya dah 2 hari aku tak sempat nak call mak...aku demam... patutlah anak call rumah mak tak berangkat...ke hospital rupanya...kesiannya... selalunya aku akan call mak tiap2 hari...paling sibuk pun langkau 1 hari...

masing2 panik...dipendekkan cerita...ambik cuti n terus beli tiket tren...hubby x dpt ikut...kena duty plak..ish..ish...ish...

dapatlah aku jumpa cousin baru...yang sihat & comel ni....

IJLAL THAQIF nama diberi...moga perjalanan hidupnya membawa sinar keluarga hingga ke syurga...
Amin...

No comments: