Tuesday, May 4, 2010

Anniversary 8'...4502...4510

Alhamdulilah...syukur kehadratNYA...
pagi2 lagi hubby dah bangun...tapi aku ngantuk lagi...penat blk kg semlm tak hilang lagi...aahh...
...yg...yg...yg...dipanggilnya berkali2...
ada apa?... cuba tgk plat keta tu...retak kot...
iskh...berlari aku tgk...
takut gak sebab aku ada bawak...nanti tak fasal2 kena ganti...
takde apa2 pun... aku terus masuk...
tanpa terfikir apa2....
biar betul?!@%^
lepas dia hantar anak sek...
aku bersiap...
dia tanya dah tgk plat keta tu...
aku dgn selamba jwb...dah...
takde ape2 pun...
dia datang wish...alamakkkkk iskh...iskh...
tolong...aku terlupa hari ni... dah tgk plat keta berkali2 tapi masih blurrr...rupa2nya...nak bagi hint kat aku yg sekrg ni sungguh pelupa...byk makan semut kot...hehehe...sian semut kena salahkan...
sian lagi hubbyku itu....
maaf sayang...
sesungguhnya...
aku sayang kamu hingga ke akhirnya...
Amin.

No comments: