Wednesday, February 3, 2010

Crazy Create Cup Cake...

Salam All..
Dah masuk bln Feb barulah ringan sikit tgn ni nak menaip...ahhhhh...
Bermulanya 2010 bermcm2 dugaan tiba2 dtg tanpa kupinta...
namapun dugaan...kan!
Aku Redha...

Terkasimanya... uruskan anak yg bersek. Terasa benar kepayahan Mak menguruskan kita dulu...dgn tiada teknologi??
tp... Mak relax ajer... Rindu sangat kat Mak...
Kini giliran aku merasakannya... kerjaya lagi?#@$$.
Mcm 24 jam tu x cukup bagi aku...
betullah perumpamaan..."Masa itu Emas"
...yg sgt2 berharga!!!
bila leka... hanyuttttttt... lemasssssssss...(peringatan buat aku)


Aku x nak lemasssss...!!!!
Nak tgk apa yg aku suka dr En.Goggle ...meh cini... pinjam pic ya...utk inspirasi
Suka baca blog ttg Cup Cake... nak share dgn ull...

create ur own wrapper...


No comments: